18-10-2018
L’àrea d’usuaris i usuàries individuals al FECDASgestió, en marxa
L’entorn FECDASgestió ha incorporat el servei individualitzat per a la gestió de dades dels socis i sòcies dels clubs federats.
Aquest nou servei forma part del procés de reforma permanent a què se sotmet el FECDASgestió des del moment de la seva concepció, un procés que té com a pròxim objectiu l’habilitació d’un espai específic per a la gestió dels cursos per part dels instructors i les instructores d’acord amb els clubs de què formen part.
Per a generar un perfil d’usuari propi, cal accedir al procés de registre individual a través d’aquesta adreça electrònica.
En el primer accés, cal escriure l’adreça electrònica que ha d’estar inclosa a la fitxa de dades personals que gestiona el club.
Un cop s’ha consignat l’adreça electrònica, per completar el procés d’activació del perfil al FECDASgestió, el sistema envia una comunicació a l’adreça electrònica de referència.
Aquesta comunicació inclou un enllaç que cal seguir per actualitzar i activar la clau d’accés. Un cop això, la inscripció es valida i possibilita l’accés al perfil d’usuari individual del FECDASgestió.
En el cas que l’adreça electrònica no consti a la fitxa de dades personals que gestiona el club, el sistema ho fa saber i proposa que es contacti amb el club per resoldre la mancança.
Els federats/des, en l’àrea particular al FECDASgestió, tenen accés a:
– Consultar l’historial de llicències
– Descarregar la llicència digital vigent
– Consultar les titulacions
– Consultar i modificar les dades personals; pujar al núvol una imatge personal –perquè es pugui fer servir en la confecció dels carnets- i desar documents al núvol.